Ingmars gjestebok
Ingmar
fra
Søvik
skrev 24. august 2012 kl. 14:05
Takk for dei gode helsingane
som er komt inn her. Det varmer mitt hjarte å få så gode ord
No stikker eg ein tur på sjøen igjen og det blir ein stund til eg får gjort noko særligt her inne, men berre fortsett med å sende meg opplysninger og spørsmål. Eg vil svare når eg har anledning.
Ha ein fine haust alle sammen
Kommenter innlegget til Ingmar.
Husk at du senere kan endre eller slette kommentaren.
Din kommentar:
(Se regler for innsettelse av link nederst på siden)
Din signatur
Skriv passord
Linktarget ved innsettelse av link:
"_blank"
"_top"
Kommentarens visning i gjesteboken:
Som link
Vis hele kommentaren
Sett link i meldingen:
Når du vil sette inn link, skriver du bare en URL (start med http://)
eller mailadresse etterfulgt av linknavnet i klamme med likhetstegn.
Eks. 1:
http://nettforlaget.net/(=KLIKK HER=) blir
KLIKK HER
Eks. 2:
start@nettforlaget.net(=Min epost=) blir
Min epost
Husk at klammen som etterfølger http://- eller mailadrssen må følge tett på.
Dersom du skriver en hjemmesideadresse eller e-postadresse uten klamme
bak gjøres den automatisk om til link.