Ingmars gjestebok


Anne Lise Øverby fra Skaun skrev 4. mai 2013 kl. 17:42


Slektgransking
Hei
Dette var en informativ og interesant oversikt over din slekt. Her fant jeg også svar på mange spørsmål jeg har hatt opp gjennom livet, da det på min far side har vært et "svart hull". Jeg har kjent til min farfars navn og fødested, men det er det eneste jeg har visst. Med god hjelp har jeg den senere tid forsket litt, og på den måten kommet fram til din hjemmeside.
Mvh Anne Lise Øverby



Kommenter innlegget til Anne Lise Øverby.
Husk at du senere kan endre eller slette kommentaren.

Din kommentar: (Se regler for innsettelse av link nederst på siden)

Din signatur
Skriv passord
Linktarget ved innsettelse av link: "_blank"
"_top"
Kommentarens visning i gjesteboken: Som link
Vis hele kommentaren


Sett link i meldingen:
Når du vil sette inn link, skriver du bare en URL (start med http://)
eller mailadresse etterfulgt av linknavnet i klamme med likhetstegn.
Eks. 1: http://nettforlaget.net/(=KLIKK HER=) blir KLIKK HER
Eks. 2: start@nettforlaget.net(=Min epost=) blir Min epost
Husk at klammen som etterfølger http://- eller mailadrssen må følge tett på.
Dersom du skriver en hjemmesideadresse eller e-postadresse uten klamme
bak gjøres den automatisk om til link.