

Anne Lise Øverby fra Skaun skrev 4. mai 2013 kl. 17:42

Slektgransking
Hei Dette var en informativ og interesant oversikt over din slekt. Her fant jeg også svar på mange spørsmål jeg har hatt opp gjennom livet, da det på min far side har vært et "svart hull". Jeg har kjent til min farfars navn og fødested, men det er det eneste jeg har visst. Med god hjelp har jeg den senere tid forsket litt, og på den måten kommet fram til din hjemmeside. Mvh Anne Lise Øverby



|