
|



Sign the guestbook

<<< 2 >>>

Numbers of messages: 70

Endre til norsk


 Adm. (Norwegian)
|

|



Lee van Merongen from Silverstone wrote September 8, 2012 at 19:53 (GMT)

Fantastic
Fantastic Web site, Continue the fantastic job. Appreciate it!
 Reply to Lee van Merongen Written by Marita Gulklett, September 10, 2012 at 3:33 (GMT) Hi Lee van Merongen :o) Thank you very much for your nice comments about our website. We will continue to do what we can in the future. The best regards, Marita & Jens-Kjeld




Kathrina from Havn wrote August 10, 2012 at 19:59 (GMT)

Hey
Góða Marita Takk fyri allar hesar góðu myndirnar:))) Síggjast:))
 Reply to Kathrina Written by Marita Gulklett, August 11, 2012 at 1:34 (GMT) Væl gagnist Kathrina :o) Tað gleðir meg, at tú dámar tær :o) Og stuttligt at fáa heilsan frá tær her í gestabókini. Alt tað besta, heilsan Marita




Ronald Risvig from Viborg Danmark wrote July 6, 2012 at 12:06 (GMT)

Gode folk - gode dage
Kære Marita og Jens-Kjeld
Selvom vi skriver sammen pr mail - skal denne hilsen ud på jeres herlige hjemmeside. Fra den 26. - 30. juni have jeg (som guide og rejsearrangør - www.faroerejser.dk) og en gruppe på 23 mennesker fra forskelllige steder i Danmark samt en fra tyskland - nogle virkelige gode dage rundt på øerne med Jens-Kjeld.. faglig indsigt - samfundsmæssigt engagemnet for miljø mv. og masser af humor og stor hjælpsomhed. Bl.a. en dag og en overnatning på Nólsoy med nattetur for at se Lille Stormsvale - En stemningsfyldt oplevelse i den blå nat - hvor solen farve himlen lillarød på turen ud og stod som en lysstribe i horisonten da vi vendte hjem. Senere på ugen ved festmiddag og underholdning mødte vi Marita - der også brænder for at formidle natur og har et samtidig et stort samfundsmæssigt engagemnet. Det var og er berigende at opleve Færøerne gennem og sammen med jer. Held og lykke fremover..gode Hilsner Ronald
 Reply to Ronald Risvig Written by Marita Gulklett, July 6, 2012 at 15:14 (GMT) Hej Ronald :o) Mange tak for din rare hilsen, det er altid rart med positiv respons fra en person som foruden at være faglig dygtig også har et virkelig indblik samt interesse for Færøerne. At din gruppe så også havde en så god kondi, er virkelig imponerende - man skulle tro, de var håndplukkede :o) Mange hilsner Marita & Jens-Kjeld




Ursula from Warszawa wrote July 2, 2012 at 17:50 (GMT)

Ulka
Hello! Jeg kan virkelig godt lide din hjemmeside meget godt! Jeg snublede på det. Tak for det væld af information! Jeg ønsker dig fortsat succes.
 Reply to Ursula Written by Marita Gulklett, July 4, 2012 at 4:23 (GMT) Hi Ursula :o) Thank you very much for your nice comments about our website. We are very pleased to know, that you find our website informative as well. The very best regards from Faroe Islands, Marita & Jens-Kjeld




Ursula from Warszawa wrote June 22, 2012 at 14:32 (GMT)

Ulka
Your website is very nice!
 Reply to Ursula Written by Marita Gulklett, June 22, 2012 at 19:17 (GMT) Dear Ursula. Thank you so much for nice comments about our website :o) The best regards from Faroe Islands, Marita & Jens-Kjeld




anton from moskva wrote April 28, 2012 at 17:49 (GMT)

stackars djur
ganska sadistiskr mot råttisar, inte finner du?
 Reply to anton Written by Marita Gulklett, April 28, 2012 at 18:13 (GMT) Hello Anton :o) I'm sorry, but I do not understand the meaning of what you write. Can you write in English instead of Swedish? Regards Marita




Lena Weber from Wien wrote February 20, 2012 at 2:54 (GMT)

Danke
Eure Seite gefällt mir sehr gut, sehr viele hilfreiche Informationen und Artikel. Danke. Ich lass auch mal liebe Grüße da, macht weiter so!
 Reply to Lena Weber Written by Marita Gulklett, February 20, 2012 at 7:23 (GMT) Hallo Lena :o) Vielen dank für Ihren gruß und schönen kommentar auf unserer website. Wir freuen uns auch sehr, dass Sie etwas interessantes auf der website zu finden. N.B. Ich bin nicht so gut im Deutsch zu schreiben, also versuche ich über Google übersetzen. Mit freundlichen grüßen, Marita & Jens-Kjeld




Ingrid from Groningen, Netherlands wrote January 30, 2012 at 19:34 (GMT)

miss
Hello! You have a very nice and helpful website..However, I am very sad to read about the dramatic decrease in birds like puffins and kittiwakes on the Faroer. We will visit the faroer this summer and I was really hoping to see a puffin once in my life, but I shall not hope to much... :( I will visit you website more till the summer and I hope for good news, for me, the birds and for the faroer people. Regards, Ingrid.
 Reply to Ingrid Written by Marita Gulklett, January 31, 2012 at 19:45 (GMT) Hello Ingrid: o) Thank you very much for your nice words :o) The only thing we can do is also to hope for a change, so that there will be food for the birds. As it is, it can not be worse. There has neither been Guillemots, Razorbills or Puffins in the waters around the Faroe Islands this winter, so there has apparently not been any food for them at all. We update our website each time there is a change, so there you can keep up with the situation. The best regards, Marita & Jens-Kjeld.




Rick Vermeulen from Amsterdam wrote January 22, 2012 at 2:18 (GMT)

Bedankt
Hoi mooie site.. Wij wensen jullie het aller beste!
 Reply to Rick Vermeulen Written by Marita Gulklett, January 22, 2012 at 4:27 (GMT) Hi Rick :o) Bedankt voor uw groet en lof voor de website Beste wensen uit de Faeröer Marita & Jens-Kjeld (Vertaald door google)




david from gokkasten wrote January 17, 2012 at 19:59 (GMT)

happy new year
Hey I think you guys are very friendly when I look at all the comments. You take effort in writing an answer to everybody! Happy New Year and may your wishes come true!
 Reply to david Written by Marita Gulklett, January 18, 2012 at 0:36 (GMT) Hi David :o) Thank you for your comment. And of course we answer all messages in our guestbook - it's the least we can do. After all, we think it's fun to get greetings from around the world. If we get a question about the Faroese nature, we answer it the best we can. Happy New Year to you too and may your wishes come true as well :o) The best greetings, Marita & Jens-Kjeld




Else Embregts from Baden-Baden wrote December 10, 2011 at 23:27 (GMT)

Hello
Awesome Website thanks for sharing!
 Reply to Else Embregts Written by Marita Gulklett, December 11, 2011 at 1:19 (GMT) Hi again Else :o) Thank you so much for your greeting. We are very pleased to know, that you like our website :o) Best regards, Marita & Jens-Kjeld




Else Embregts from Baden-Baden wrote November 3, 2011 at 5:58 (GMT)

Hello
Totally lovely homepage. Looks nice!!
 Reply to Else Embregts Written by Marita Gulklett, November 3, 2011 at 11:34 (GMT) Thank you very much Else :o) Best regards, Marita & Jens-Kjeld




anna from http://www.zenit.fo/tokni/fartelefonir/ wrote October 23, 2011 at 16:04 (GMT)

Fitt
Fitt heimasíða
 Reply to anna Written by Marita Gulklett, October 23, 2011 at 23:40 (GMT) Takk :o) Heilsan Marita




Silvia Johansen from 370 Miðvágur wrote August 13, 2011 at 17:24 (GMT)

Myndir
Paddan er umleið 10 cm lang og 7,5 cm breið. 
 Reply to Silvia Johansen Written by Marita Gulklett, August 13, 2011 at 20:20 (GMT) Hey Silvia :o) Hetta er ein frálík mynd av eini Bufo bufo :o) Les nærri niðri undir. Heilsan Marita & Jens-Kjeld




Silvia Johansen from 370 Miðvágur wrote August 13, 2011 at 12:18 (GMT)

Bufu bufu padda
Heej':)
Vit eru tvær gentur sum sum í gjár funnu ein frosk í túninum. Hann er sera tjúkkur, so eg yvist í um hann skal leggja egg skjótt. Men eg ani ikki um tað er ein hon ella hann. Hann líkist akkurát hasum bufu bufu froskinum sum bleiv funnin deyður.
Hvat eta teir og hvat skal gera við hann ?
Vh. Silvia Johansen. Tlf. 267919
 Reply to Silvia Johansen Written by Marita Gulklett, August 13, 2011 at 20:16 (GMT) Hey Silvia :o) Takk fyri myndina. Tú hevur púra rætt - talan er um eina feita DK "skrubtudse" av slagnum Bufo bufo. Hetta er tann 4, sum vit vita um, er funnin í Føroyum og tann fyrsta úr Vágum. "Skrubtudser" liva m.a. av sniglum og reyðmaðkum. E.S. "Tudser" hava knortluta húð og froskar heilt slætta. Heilsan Marita & Jens-Kjeld




[1]
2
[3]
[4]
[5]
|
|

|